Den innledende fasen består blant annet av forankring hos beslutningstaker, etablering av arbeidsgruppe, interessentanalyse og innsikt i marked.
Fasen tydeliggjør hvilke mål, muligheter og utfordringer vi skal jobbe med, og hvordan disse kan måles sosialt, økonomisk og miljømessig.
Det gjennomføres også en tverrfaglig scenario-workshop for oppdragsgiver hvor vi inviterer inn kunder, samarbeidspartnere og/eller personer med relevant spisskompetanse. Hensikten er å etablere langsiktige mål og høy grad av innovasjon i tankesettet, før videre arbeid.
I denne fasen etablerer vi også et skreddersydd program for hvert prosjekt, som inkluderer nærværøvelser og verktøy for å styrke hver enkelt deltagers tilstedeværelse og involvering i prosessen.
Fase II er del av Tipi Langtur, men kan også bookes som eget prosjekt – Tipi Panorama – for oppdragsgivere som på kortere tid ønsker hjelp til å se på ulike kort- og langsiktige scenarier og muligheter for sin bedrift, destinasjon eller produkt.
Ta kontakt for mer informasjon og tilbud